måndag 6 maj 2013

6/5


Typ fyra månader utan ett ord från mig. Detta är ju såklart inte okey... Förlåt

Men om ni pendlade till Stockholm och gick ett intensivt år, samt jobbade en hel del så skulle ni förstå mig.
Det är inte lätt alla dagar.

Men nu har jag bara ca 3,5 månad kvar !
Woohoo!!

Det ska bli så skönt att kunna jobba normalt och vila upp sig ibland och bara kunna göra saker igen !!!

Men hur mår ni ? Hur har ni haft det ?
För mig är det som sagt en aning fullt upp, och nu börjar halvtestet (miniexamen) närma sig... Hua. Är så nervös så jag dör lite...!

Kom faktiskt nyss hem från skolan, så det är dags att slänga in lite mat i ugnen så det finns matlådor till imorgon, och sen ska jag nog se något avsnitt av Vampire Diaries innan jag till slut somnar :)
Imorgon blir en lång dag för mig... Åker hemifrån strax efter sex och är inte hemma förrän vid elva igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar