torsdag 17 november 2011

Hoppsan..

Jag som hade tänkt att jag skulle göra det här bra..!
Hur länge sen var det sist nu egentligen ?
Får försöka skärpa mig, jag menar, det kan ju faktiskt finnas åtminstone en person här i världen som kikar in här ibland i hopp om en uppdatering.
Och så är jag en skitstövel och skriver inget !
Jag borde skämmas, men det får vi ta en annan dag.
Eller natt, rättare sagt.
Nu tänkte jag mer be lite om ursäkt och skriva en del !
Kanske bjuda på någon bild också :)

Igår var jag med syskon på TWIDAY ! Helt freakin' awesome.
Det är sjukt hur mycket jag älskar dom där filmerna.. Vi satt från 15.30 till 02.10 typ !
A W E S O M E !

Ni som inte har sett dom, ni fattar inte vad ni går miste om ! GÅ OCH SE DOM NUUUU !
Och ni som inte gillar... WTF ?! :)

Idag har jag varit på en intervju, skulle få svar senast fredag, så det är bara hålla tummarna och hoppas nu.
Jag har en känsla av att jag kommer att få det, så bara för det kommer det väl antagligen gå åt skogen ! Hehe.
Men, hoppas. Hålla tummar och tår och tassar och whatever.
Jag behöver flytta. Så jag behöver pengar.
Eller, bevisad inkomst, kanske jag ska säga.

Som nu t.ex, sitter i sängen medans min karl, hans bror och deras två vänner spelar tv spel precis bredvid.
Underbara etta.
Jag ska ju ändå bara upp och jobba imorrn, så varför skulle dom inte sitta och spela kl 3 på natten.. ?
Hade varit skönt med två rum till. En trea är precis vad jag vill ha. Och SKA ha ! Snart.
Har jag bestämt :)


I övrigt har jag tatuerat min mans bror, och en vän. Riktigt roligt, fått premiär använda min nya blåa kärlek "Kraken" ! Han var snäll och funkade fint. Dock är jag inte van med en maskin som jag kan ställa in precis hur jag vill, så ska fingra lite mer på alla skruvar och så. Blir nog kalas. Kan ta en bild och slänga upp imorrn ! Skulle det vara av intresse :) ?

Här är i alla fall det jag gjorde idag:





Den i mitten är inte min design, det var en gammal tatuering som inte blivit så bra som jag fixade till bara. Och de kinesiska tecknen betyder Lugn.

Nu ska jag faktiskt försöka snarka lite diskret bara, (tycker att det är lite pinsamt att sova när det är folk i närheten som inte sover) och hoppas att jag får lite sömn så jag klarar av att vara en aning trevlig på jobbet i alla fall !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar