fredag 23 september 2011

23/9

Hej bloggen ! Hoppas ni mår bra, själv är jag inte på bra humör.

Hade ett "bråk" med en bekant igår, han gick mig på nerverna. Så fort jag inte svarade eller hörde av mig skrev han saker till mig som; varför hatar du mig ? Är du arg på mig ? Har jag gjort dig nått ? Jaha ? Osv...
Jag tröttnade och frågade av vilken anledning jag skulle hata honom, han sa du hör ju inte av dig. Och jag tycker inte att det är logiskt ? Så jag frågade tillbaka om jag var tvungen att hata honom för att jag inte hört av mig. Och ja, sa han.
Fortfarande, jag tycker inte att det är logiskt ?
Gör ni det ?

Så fortsatte det i alla fall, tills jag till slut sa att allt handlar inte om dig, att jag inte har hört av mig har ingenting med dig att göra. Ta inte allt så personligt.
Men där gick jag tydligen över gränsen, för att, klart det var personligt tyckte han. Och så tackade han för dissen. Och jag kände, vilken diss ? Jag säger ju att det inte handlar om honom. Och varför i hela friden skulle jag ta upp och diskutera mitt privatliv med honom ? Det har inte han med att göra.

I alla fall så slutade det med att jag inte tar mitt yrke (tatuerandet) seriöst, och inte borde vara tatuerare. Jag ska dessutom ha jävligt klart för mig att jag aldrig kommer kunna arbeta i en studio. Det ska han se till.

Men så kan det vara ! Jag förstår inte hur jag lyckas hitta dessa speciella människor ?! Tycker dock synd om honom som måste vara så väldigt desperat och i ständigt behov av uppmärksamhet.

Men nu ska jag iväg och jobba ! Första dagen på andra jobbet, hoppas det går bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar