onsdag 14 september 2011

14/9


Hej bloggen !

Det blev inget slapp igår. Jag hade TOTALMISSAT att jag skulle jobba. Men kom i alla fall bara fem minuter sent.
Hade ju dock ställt in mig på tv spel och ingenting annat, så var inte särskilt peppar på jobbet... Inget folk fanns det heller. Hade nog EN handlande kund på hela dagen.
Men så är det ibland.
Efter jobbet åkte jag till mormor och hjälpte henne med datorn. Sen vidare till mamma och pappa och snacka med dom en stund, och sen hem och laga mat till karlen.
Sen blev det lite kvällsfika, (dumt nog, fik igen det på vågen idag..) och tv spel. Jag var så dålig. R sköt ner mig hela tiden.

Idag sov jag sjukt länge. Var verkligen helt slut... Och så har jag haft ont i huvudet hela dagen. Var egentligen meningen att jag skulle på ett event med jobbet, men jag skippade det, orkade verkligen inte.

Har varit med G och kikat på små chihuahuor också. Dom är så söta ! Helt galet. Vill gärna ha en, men det vill inte R. Och G har inte råd själv. Bah. Synd att dom ska vara så dyra också "/


















Eller vad säger ni ?!
En tjej och två killar. Killarna var så på ! Speciellt den mörka, vilken buse ! Haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar