fredag 2 september 2011

1/9

Så, kass update idag !
Har varit så trött och seg.
Låg kvar i sängen till typ ett, sen åkte jag till Netto med G och barnen.
Tycker inte att det var så billigt ?
I alla fall inte det jag köpte.
Efter det kom F och hämtade mig. Vi åkte ut till honom och Z och så har jag tattooat dom hela kvällen.






Skallen var lite kämpig, satt inte alltför skönt, och det är inte ert särskilt enkelt ställe att tatuera på.
Men det blev bra tycker jag. Vi är nöjda !
Hunden var riktigt rolig, gjort konturerna innan, så det var bara ifyllnad idag.
Körde i brunt och svart, mycket skugga :)
Är riktigt nöjd med den också !

Nu väntar jag på hjärtat, han jobbar övertid.
Och imorrn kommer det också bli kass update, jobbar 9.45-19.00. Sen ska jag tatuera en dam !
Längtar :)

Har jag nämnt att jag gått ner två kg förresten ? Lite stolt över mig själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar