lördag 3 september 2011

Fredag kväll !

Och vad för jag ? Jo jag sitter och ser på när mannen min spelar Call of Duty Black Ops. Och han låter inte mig vara med..?! Jag fattar inte ! Haha, kan bero på att jag är så awesome.. *host*

Idag har jag som sagt jobbat, missade mina dagsmål... Men det gick nästan hela vägen hem ! Riktigt kasst att snubbla på mållinjen. Får verkligen hoppas på en bättre morgondag.
Efter jobbet gick jag hem och bytte om.
Sen kom Z och hämtade mig, har varit hem till Aud och tatuerat !

Och hon måste verkligen vara den tuffaste damen jag träffat !
Hur frän som helst. Tror att jag skrattat non stop sen jag kom dit :D
Hon är i alla fall en äldre dam, 70+ ! och gjorde sin första tatuering idag :)
Och hon var så lycklig, att jag blev alldeles lycklig ! :D underbaaaaaaaart !




Så blev resultatet ! Och vi alla var nöjda, förträffligt :D !

Imorgon väntar mer jobb, så det är nog dags att duscha och gå till sängs.
See ya !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar