lördag 10 september 2011

10/9

Nej jag är verkligen inte dålig på att blogga !
Får köra med den enkla men sanna ursäkten att jag varit sjuk. Kanske är en dålig anledning ? Må så vara. Så ligger det till i alla fall ! Inte haft något som helst bloggintresse.
Men jag tänkte gottgöra det nu, och visa ett par bilder jag tagit de senaste dagarna !




Den senaste på Ronja. Medusa har vi satt på höger underarm, även ett par hieroglyfer. Visar dom senare.





Sestra mi har fått hem en ny liten hund. Blandning mellan Lhasa Apso och chihuahua. (tidigare ägaren hade inte tid för henne, så hon är knappt rumsren :s)
Men hon ska tränas och trimmas och kommer bli alldeles underbar. Hon är hur snäll som helst. Och för att matcha namnet med hunden dom redan har, som heter Bacardi och kallas Cardi, har tjejen fått namnet Tequila och kallas Quila :)




Och så mitt lilla hjärta Ossi. Hon ska då alltid vara där jag är. Här blev det lite "jaha, ska du sitta vid matbordet får väl jag lägga mig på det då!" :)




Och detta är vad jag gör just nu. Slappar efter en lång arbetsdag med en iskall CocaCola Zero :) ska snart ta och göra mig en sallad !
Vad ska ni roa er med denna lördag kväll ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar