tisdag 13 september 2011

13/9


Det här går så bra för mig ! Hehe. Förlåt.

Har i alla fall inte hänt så mycket, som vanligt. Jobbat hela helgen. Det gick sådär. Hade i alla fall en "Kjell Kraft" som piggade upp mig en gnutta.




"Innehåller på tok för mycket socker och koffein för att anses som hälsosam vid regelbunden förtäring"

Delightful.





Så här ser det ut här just nu. Jag och Ossi ligger i sängen och myser. Vi har varit vakna sen tidigt och ätit frukost och lunch och städat, men vi är trötta och sega så vi lade oss här igen och nu njuter vi. Så skönt när man inte måste göra något.





En supergod smoothie som jag gjort. Lever på typ såna, sallad, och shakes just nu. Det är gott och det funkar ! Kan inte träna eftersom jag fortfarande är förkyld, men har tappat mer i vikt, och till och med byxorna tappar jag nästan.. :) känns bra, men samtidigt dyrt. Kommer behöva så mycket nya kläder !

Men, ska nog ta och bädda sängen och sen lägga mig i soffan och spela tv-spel. Vilken härlig dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar