lördag 23 juni 2012

23/6


Hello !

Idag fyller min man 24 år ! Har grattat honom en hel massa gånger redan, men jag tycker att han förtjänar ett par gånger till :) Hehe.

Vi stannade i sängen länge idag, hade katten på ena sidan och karln på den andra, så jag hade det bra :D När vi väl gick upp var vi utsvultna så vi ordnade kaffe åt mamma så hon kunde åka med oss och köpa pizza. Bakismat.se
Men jag är inte bakis idag ! Jag hade tänkt dricka mycket mer än det blev igår, jag är inte så bra på det där med att dricka... Haha, Rahel däremot shottade tequila och drack whisky på löpande band, men han var heller inte så bakis som jag hade trott att han skulle vara !
Skönt för honom ;)

Ikväll ska han på bröllop med sin mamma och bror, och jag ska bara ta det lugnt med min familj. Kanske spela lite Buzz !



Min fina, fina, fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar