måndag 11 juni 2012

Uppsala


God kväll !
Fy så trött jag är...
Denise fick köra till Uppsala, det gick ganska bra. Haha, hon har aldrig kört på motorvägen förut, så jag tycker att hon gjorde väldigt bra ifrån sig. Så fort hennes nya legitimation har kommit ska jag se till att boka halkan åt henne. Hon måste få en push så det blir gjort ! :)
Själv har jag inte så mycket kvar nu. Blir liksom mer nervös för varje dag, samtidigt som jag blir säkrare för varje gång jag kör.

Jag fick köra hem. I spöregn och rusk.
Men mamma satt och löste korsord, så jag tror att hon också känner sig säker när jag sitter bakom ratten ! Haha, kul :)

Tog i alla fall några bilder hemma hos Susan, vi lämnade av Denises Esther och hälsade på Frodo och några av de andra illrarna.
Jag var dock mer intresserad av hennes söta små hundar !
Hon hade en liten krabat också, på ca 4 månader, som var så oerhört go' !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar