tisdag 12 juni 2012

Jobb



Ja, rensa garderober har jag då inte gjort.
Har lite extra ont i magen idag igen. Det började igår. Hmph.
Borde väl gå till doktorn, men jag har inte tid !

I alla fall så har jag städat en aning, ska låna mammas super-städ och fixa resten ikväll eller imorrn efter mitt frukostmöte på jobbet.
Nu sitter jag och jobbar, svarar på mail, skickar ut nya mail, uppdaterar med bilder, ritar nytt, bokar kunder osv. Det är kul :) Synd bara att jag är så seg !
Jag dricker inte kaffe, och energidricka brukar jag inte reagera så väldigt på heller... Vet ni något annat man kan piggna till med ?! Vore oerhört tacksam för tips :)


Idag sitter jag i köket och jobbar, det lilla som syns till av solen skiner in genom mitt fönster och jag har fina rosa blommor att se på. Väldigt bra inspiration då det är just blommor jag ska rita mest idag !
Hehe :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar