onsdag 13 juni 2012

God natt


Ja, den här dagen blev väl inte som jag tänkt. Men hur ofta blir dagarna det..?
Fick köra hem från Kolbäck idag, Denise fick köra dit och släppa av sig själv. Hon ska vara hundvakt ute på landet en vecka :)
Och mamma sa faktiskt att hon inte tror att jag kommer ha några problem med körprovet ! Skönt :) hoppas verkligen att hon har rätt...

Sen fick vi oväntat besök idag, Rahels mamma och bror dök upp. Och som vanligt blir det för trångt och ansträngt att vara i lilla lägenheten allihop, så jag sover hos mina föräldrar tills vidare.
Vi behöver verkligen en större lägenhet Rahel och jag...

Jag tog med mig min bror på bio ikväll också, vi såg "Snow White & the Huntsman". Kan ge en ordentlig recension imorgon, det enda jag tänker säga om den just nu är att den var precis i min smak !!! Weei :D

Men nu ska jag sova. Och imorgon ska jag plugga och bara ta det lugnt ! Hade sett fel på dag, så frukostmötet är på torsdag. Sov morgon imorgon alltså :) !

Dröm sött :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar