onsdag 12 september 2012

12/9


Redan den 12e !
Det som nyss blev september överhuvudtaget. Hehe. Hoppas verkligen det fortsätter gå lika fort.
De senaste dagarna har jag mest bara pluggat, sovit, vart på jobb och vart i skolan.
Det vanliga.
Nu är jag på väg hem från skolan. Ska plugga vaxning idag då vi har prov på måndag. Hoppas på ett MVG där, det har jag fått på alla minitest hittills, samt det första riktiga provet vi hade.
Jag är allt lite nöjd med mig själv ;)

Det är dock inte vissa andra i klassen har jag märkt.
Jag gillar egentligen inte att räcka upp handen och svara på frågor, men när ingen annan kan, känner jag mig tvungen att visa lärarna att inte vi alla är lika inkompetenta.
Så jag och min bänkkompis Nicole brukar turas om att svara.
Och dom andra blänger, suckar och himlar med ögonen.
Men va fan, jag har betalat för det här och jag tänker fan engagera mig och vara så duktig jag kan !

Om dom inte har samma ambitioner, vad gör de då där..?
Sover på lektionerna och blir sura när de inte får gå tidigare. Högstadie-trams.

Men det är väl bra för min del kanske, då framstår väl jag som ännu bättre ?! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar