måndag 3 september 2012

Helgen


Så, i lördags vaknade jag tidigt, gick upp och såg på tv, åkte sen och shoppade med mamma och hittade en hel del skoj.
När vi kom hem åkte jag iväg en sväng i Cadillacen med pappa. Han ville att jag skulle få prova ! :D
Gick strålande, så på kvällen fick jag köra till Virsbo där dom hade en drive in bio. Sista natten med gänget (American Graffitti). Awesome.
Blev inte så många bra bilder då det var mörkt dock, så ni får bara se några stycken då :)

Det var en sjukt bra kväll i alla fall, vi köpte med oss pizza och satt och tuggade på under filmen. Mysigt !

På söndagen sen gick jag upp vid nio, lade mig i soffan, filade lite på vår kosmetisk historia redovisning och såg på tv. Rahel sov här också, så vi spenderade ett par timmar med att glo på film och bara vara. Sen rätt var det var, var dagen i princip slut. Så vi käkade med familjen, och hade bara en mysig dag.

Hade en bra helg. Väldigt bra.

Vad gjorde ni ?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar