tisdag 18 september 2012

18/9


Dagarna bara flyger förbi !
Håller ni inte med ?!
Har massor att göra och hinner ingenting...
Idag t.ex så ska jag nu till skolan, sen ska jag plugga, sen tatuera Johnny, sen plugga mer, sen fixa mat, sen städa lite, och så har jag ju lovat Gia att ta hand om hennes hår !
Måste bli imorrn. MÅSTE. Hon har väntat alldeles för länge redan. Förlåt :(



Helgen var behaglig, umgicks med Rahel, pluggade, fick min dos av avgaser och amerikanskt, åt god mat, sov mycket, såg på film, och pluggade ännu mer.
Nedan ser ni några bilder från när vi var i Sala Racing Park, VM i raggar-gokart. Haha ! :)
Det var inte så många bilar, men det var kul.

Igår hade vi prov i vaxning, och jag är säker på ett MVG. Tror till och med på full pott !
Synd bara att nästa prov är i Kemi och kommer krossa mitt raka MVG.

Nåja, ska vila en stund nu, men förresten ! Jag har ÄNTLIGEN flyttat hem till stan igen. Tog mig 6 min att komma till tåget :) så skönt !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar