söndag 30 september 2012

30/9


Oj så länge sen det var sen sist !
Som sagt så bara flyger dagarna förbi.
Man hinner allt och ingenting.
Skola, plugga, sova, skola, plugga, sova, jobba, plugga, jobba, sova, jobba, plugga och så håller det på.

Men igår var vi iväg och shoppade lite. Blev en hel del ljus och nya ljuslyktor. Samt en lampa, nya gardiner, köksredskap, och blommor. Känns väldigt fräscht och skönt.
Jag är dock inte nöjd... Vill gärna ha en speciell typ av gardin som jag inte hittar... Och så ville jag ha ett litet rullbord i metall (lätt att sprita ordentligt) men det fanns inget. Eller jo, men bara superdyra.
Och så vill jag byta bord i köket.
Vi har ett ståendes i källaren som jag vill ha upp, men Rahel är en latmask och vägrar hämta upp det.
Bah.

Men ja, nu ska jag springa ner till ICA, sen ska jag fortsätta plugga Fysik. Har prov imorgon. Som varje måndag.
Men det går nog bra ;)

Ska förresten slänga upp lite bilder sen om jag hinner.
Känns lite lättare att ta sig tid nu när det börjar bli ordning runtomkring :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar