onsdag 5 september 2012

Hej !


Har precis ätit. Alldeles för sent och inte alls okey egentligen. Men gott var det.
Den här dagen har gått så fort. Som alla andra dagar.
Fattar inte ! Skönt, men stressande. Jag hinner verkligen ingenting.
Imorgon MÅSTE jag verkligen läsa mer kemi och anatomi.
Har dessutom prov på måndag i FFB. Men det är ganska lätt så det går nog bra. (om jag bara låter bli att tänka för mycket..)
Nästa måndag har jag prov i vaxning. Det bör också gå bra.
Och måndagen efter det är det prov i kemi. Det känns mindre bra just nu med tanke på hur fort tiden går och hur mycket det är vi ska kunna. Galet !
Men, håll tummar och tår, så går det nog bra :)

Mötte upp Elin och Micke på MediaMarkt ikväll också, dom skulle ha tv och dvd, så kollade lite om det var något bra p-pris eller så. Och så hittade jag ett par bra lurar åt mig själv ! Skönare med större på tåget, än Apples original. Dom trillar ur mina öron så lätt när jag nickar till på tåget, hehe..


Nej, nu ska jag göra mig i ordning. Hoppas ni haft en bra dag !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar