tisdag 28 februari 2012

28/2






Hello yo !

Antar att jag håller på att stressa ihjäl mig denna morgon, i alla fall om jag känner mig själv rätt. Hehe.
Hatar ju att gå upp tidigt, och eftersom jag sov så länge igår kunde jag inte direkt somna i bra tid..

Men så kan det vara ! Kommer väl däcka när jag kommer hem från jobbet. Skönt att man är ledig sen så man kan göra lite hur som helst. Ååååh vad jag ska sova länge :D Hehe.


Hur är det med er då ? Fullt upp med jobb eller slappt sportlov ?

Det var verkligen skönt med lov när man gick i skolan.. Jag längtar verkligen inte tillbaka, men vissa dagar skulle det vara skönt att få ha det så slappt igen. Man hade liksom inte lika många bekymmer, även fast man kanske trodde det när man var sprängfylld med tonårshormoner osv. I alla fall inte på samma sätt som man har nu. Nu har man lite sånt och en massa mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar