tisdag 28 februari 2012

Tystnad 27/2

Hej !

Förlåt för idag, har varken haft någon tid eller någon lust att försöka ta mig tid, för att skriva idag.
Men nu sitter jag här ensam och kom på mig själv. Så förlåt.
Imorrn kommer ni få fler inlägg !
Jobbar 10-18, men ska fixa några tidsinställda nu, och så uppdaterar jag på rasten och när jag kommit hem :)


Hahahaha, yepp, this is how I do it...


Idag har jag sovit länge, sen har jag uträttat ärenden med Denise på stan. Efter det åkte jag hem till mamma och pappa och hängde hemma med dom ett tag. Fräschade till pappa, han har ett möte imorgon så håll tummar och tår och tassar och allt vad ni har för honom, och så passade vi på att färga mammas hår också :)
Det har resulterat i att jag själv sitter här med färg i håret nu ! Hehe, var trött på det rödbruna som det hade blivit till, så nu ska det bli intensivt rött igen !



Men nu ska jag faktiskt gå och tvätta ur det här, hoppas att ni alla har haft en jättebra dag !
Nu i veckan kommer jag vara ledig mycket, så ni kommer få en hel del att läsa, och jag ska boka in ett par tatueringar också, så att ni faktiskt får något INTRESSANT att se också ;D

Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar