måndag 6 februari 2012

Smink


Gårdagens make-up:

Körde på med min Murad först, sen hade jag foundation, fixade därefter i ordning ögonbrynen, lite snabbplock och sen ögonbrynsskugga från H&M

Grundade ögonlocken med en primer, från Gosh, sen gjorde jag en vit rand med en vitskimrig skugga, också den från H&M, längs övre fransraden. Över den linjen hade jag en grön skimrig crèmeskugga, minns inte vilket märke, och till sist över det skuggade jag med en mörkbrun skugga.
För att få djup i globlinjen och framhäva ögat :) som jag alltid tjatar om ! Och så under ögat.
Jag hade vit eyeliner på inre fransraden, svart eyeliner på övre ögonlocket, massa mascara, och till sist rouge.

Jag diggar det, vad tycker ni :) ?
Till det här hade jag ljusrosa läppar, ett flods jag fick av min kusin faktiskt, strawberries & milkshake från Kicks, tack Elin ! Det används flitigt :) älskar det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar