söndag 26 februari 2012

Home at last

Äntligen hemma i soffan :) Som jag längtat !
Imorse låg jag hur skönt som helst, vaknade pigg och så, men  det var sååå bekvämt att jag drog mig lite för länge. Som vanligt.
Blev lite bråttom så hann inte fixa håret som jag tänkt. Nöjde mig med lila smink dock.
Visste ni förresten att lila tar fram det gröna i ögon ? Jag som har gröna ögon redan, får en väldigt fin grön färg. Det blir liksom, "pop".
Nu har jag tyvärr inte tagit någon bild på det idag, hann som sagt var inte imorse, och nu är ljuset så kasst så det syns ändå inte. Får göra om det sen ;)




Så här roligt är det här ! Älskar min snygga morgonrock. Den är så gosig och färgglad.

Nu ska jag ta och titta på The Mentalist innan det blir Sims ett par timmar ! Vi hörs nog emellan :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar