tisdag 14 februari 2012

Alla ❤ dag


Och här sitter jag i min ensamhet.
Bad R innan han åkte till jobbet att komma hem och mysa med mig på kvällen, men ah. Han jobbar väl över istället.
Lite bitter är jag, inte för att det är alla hjärtans dag och jag är ensam, (alla hjärtans dag är inte så himla speciellt tycker jag, man borde visa uppskattning för sina kära varje dag) utan för att jag lagat mat och gjort i ordning här för en mysig kväll.
Ska jobba imorrn, 10-18, så tänker snart gå och lägga mig.

Har i alla fall skämt bort mig själv lite grann idag. Köpt blommor, nya underkläder, lite nytt smink, en ny duschkräm, (som är helt underbar!) varit på yoga, och ätit god mat.

Bilder på grejerna kan ni få imorgon, jag orkar inte just nu (A)

Hoppas att ni har en bra dag ! Och har fått lite extra uppskattning ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar