torsdag 9 februari 2012

Öh, sova ?!

Varför blir det aldrig så att man går och lägger sig i tid när man säger att man ska göra det..? Typiskt.

Nu ligger vi i alla fall äntligen i sängen och ska sova. Eller försöka i alla fall. R har sovit middag efter jobbet, så nu ska han se på film för att kunna somna. Öööh... Och hans film innebär ganska högt ljud och dessutom på typ kurdiska. Ibland får jag lust att kasta ut all elektronik genom fönstret. Men det skulle bli dyrt, så jag låter bli... För nu...

Vi har i alla fall legat i soffan hela kvällen, myst med teddyfleece filt och vår lilla bords-brasa och sett på "Spy next door". Den var kul :) har ni sett den ? R älskar Jackie Chan, så jag försöker hitta så många av hans filmer som möjligt. Dela gärna med er om ni har något tips på en bra film han gjort !

Oj, 01.30. Jag som måste fixa lunch och allt möjligt imorgon. Det skulle ju inte vara ett problem om jag bara gick upp när klockan ringde. Men det gör jag inte. Hehe..,

God natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar