måndag 13 augusti 2012

13/8


Toodles !

Idag sov jag lite för länge, så det blev en snabb dusch och snabbt fix för att sedan ila iväg till arbetet. Hann i tid och det har varit en lång dag... Först hände absolut ingenting, men sen vid fem-sex så gick det bättre !
Slutade på 3/1, vilket är ganska bra. Har i alla fall haft väldigt roligt. Jag tycker så mycket om mina kollegor ! Dom förgyller varje dag, och gör det så kul att komma till jobbet. Jag är verkligen lyckligt lottad :)
Men imorgon kommer ass. chefen tillbaka, så då blir det nog lite strängare igen.. Hehe. Hoppas han är lite slapp efter semestern så det blir en bekväm dag imorgon också ;)

Nu ska jag dock knappa lite på mina spel och så, sen sova så jag orkar kämpa på imorgon också :) sov så gott !


Åh förresten, följ gärna mig på Instagram !
vloeper heter jag där :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar