söndag 12 augusti 2012

Carrotcake



Bakade morotskaka igår kväll och hade med mig till jobbet idag, blev väldigt uppskattat :) många High fives ;)

Jobbet gick ganska bra.
Låg etta när jag gick i alla fall ;)
Varit ganska lugnt dock. Många som glor på OS antar jag. Vilket även vi gjorde på våra femtioelva tv-apparater !

Men ja, annars då ?
Jobbar 10-20.15 imorgon igen så ikväll blir det bara lugnt och sova tidigt som vanligt. Kanske se nån film :)

På onsdag måste jag ta tag i en massa viktiga saker igen, eller kanske torsdag... Behöver möjligtvis bara vara och sova ut på onsdag.
Hehe, löjligt kanske. Folk jobbar ju hela tiden. Men jag antar att det blivit lite mycket för mig på sista tiden bara. Jag har alltid något jag måste göra. Alltid.


Men nu ska jag äta en bit saftig morotskaka innan jag bestämmer mig för vart jag ska sova inatt.

Puss !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar