fredag 31 augusti 2012

Ferret Tattoo



Jag har ju helt glömt bort den här !
Gjordes på Susan, förra eller förrförra veckan...?
Waah va fort tiden går...
Redan gått på Gilda också i 2 veckor ! Hoppas som sagt verkligen att det flyter på såhär snabbt hela året. Vore perfekt.
Så skönt att vara sysselsatt också, inte lika mycket tid för mig. Det gillas.
Ni skulle förstå om ni behövde umgås med mig dygnet runt.


Men nu spårar jag här... Hehehe..!





Illertassar och en liten iller :) Susan är en vän till min syster Denise, de båda har en varsin illeruppfödning och är illerfrälsta. Därav dessa motiv på Susan.


Nu ska jag slappa i soffan och njuta av vetskapen om att jag är ledig imorgon.
Blir möjligtvis lite träning, men annars ska jag mest bara glo på tv och mysa ner mig i en filt.
Första lediga dagen på 12 dagar. Sen blir det 13 dagar i sträck för min del.
Ockupation <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar