måndag 20 augusti 2012

20/8


Jag hade tänkt skriva en rad eller två här imorse redan, men jag var så trött och tiden sprang iväg.

Fick en hjärtattack redan imorse, tåget skulle gå 08.22, det hade jag kollat upp flera gånger.
Men 08.59 stod det på det vanliga spåret. Hittade en konduktör och frågade vad som hänt med 08.22an och hon svarar ja just ja... Ja vart är den ?! Hmm.
Som tur var hade hon en kollega som hade koll på att den gick från ett annat spår bara. Puh.

Sen tänkte jag köpa frukost eftersom jag hade en halvtimme på mig, men det var såna köer överallt så jag fick skippa det :(
Hade i alla fall en bra första dag, alla verkar väldigt trevliga. Hoppas att det inte blir som vanligt i en klass med bara tjejer ! I gymnasiet var det kaotiskt varje dag. Hua.

Känns sådär fortfarande dock.
Ena sekunden känner jag att, va sjutton håller jag på med..?
Men i nästa känns det som om det kommer bli riktigt bra.
Jag kanske bara behöver komma in i det..? Hoppas det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar