torsdag 30 augusti 2012

Hunger...


Är så sjukt hungrig ! Men den som väntar på något gott alltså...
Det blir kyckling, potatis och morötter i ugn. Awesome.
Men nu blev jag ännu mer hungrig, hehe.

Borde betala lite räkningar och fixa, men jag orkar inte röra på mig. Har liksom fastnat här i soffan :)
Och om 45 minuter börjar Once Upon A Time ❤.
Härligt !
Ska plugga lite kemi nu innan tänkte jag, hade sista kemilektionen idag, har prov om tre veckor, så det blir mycket repetition nu. Får INTE glömma.
Känner mig säker på den första delen, och tror att det kommer gå bra med resten så jag satsar på ett MVG, long shot, men jag vill verkligen !

Nå ja, hoppas ni haft en bra dag.
Imorgon ska vi färga fransar och bryn, så tänkte ge er en före/efter bild.
Blir nog väldig skillnad på mina strån !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar