fredag 24 augusti 2012

Tåg...


Kul att tågen redan krånglar !
Alltså imorse stod det ett annat tåg i vår väg, så vi kunde inte åka i tid. Det resulterade även i att vi hamnade bakom ett segt pendeltåg, så kom fram 20 min, eller något sådant, senare än vanligt. Så jag hann inte läsa så mycket där på morgonen...
Och nu när jag ska hem så går en dörr inte igen, så vi har stått i 15 min.
Inte kunde man komma av heller och ta det andra tåget (som gick nu också dock, så vi kom väl iväg samtidigt) men om dörren strular i Sundbyberg också lär vi få stå där en kvart till !
Trist att det blir strul redan som sagt, veckan som gått så bra annars..!
Och bara för att jag klädde på mig ordentligt idag och tog med ett paraply, har vi haft skinande sol hela dagen. Woooohooo...

Vad gör ni denna fredag kväll då ?
Jag ska nog mest bara plugga och sova. Om jag inte lyckas övertala Rhel till en bio eller nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar