torsdag 16 augusti 2012

16/8


Tja !

Idag väckte mamma mig klockan tio. Surt då jag inte somnade förrän halv sex på morgonen...
Men jag låg kvar i sängen och snoozade fram till elva i alla fall :)

Hämtade Rahel natten till idag också, han hade jobbat övertid hur länge som helst. Det gör han idag med. Duktiga karl som sliter ❤

Men, men !
Tog det lugnt fram till ett, skjutsade Rahel till jobbet, käkade lunch, Birk kom hit, vi tog med Denise och Edsel, köpte fika och åkte till Björnön för att bada. Maggan mötte oss där med fler hundar.
Sen åkte vi till Gia och åt grillade hamburgare och glass.
Kom hem för kanske bara en halvtimme sen, vi stannade nämligen och såg säsongspremiären av Once Upon A Time (som jag längtat !!!!)
Nu funderar jag på att ta en joggingtur, men jag är så sjukt trött... Imorgon måste jag i alla fall ta mig till gymmet. Måste.
Förstår inte att tiden aldrig kan räcka till ! Bah.

Hur har ni haft det idag då ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar