tisdag 28 augusti 2012

28/8


God morgon !!
Vaknade i panik och trodde att jag försovit mig, men det hade jag inte tack och lov.

Sitter på tåget som vanligt, och är nog framme om ca 25 min.
Idag ska vi börja lära oss vaxning, kul !
Vi alla ser lite smått ut som hippies... Hehe.


Igår hämtade Gia mig från station, släppte av mig på vägen utanför huset, och jag skulle bara in och byta tröja sen ta bilen till Westerqvarn.
Men jag hade glömt min nyckel, och ingen var hemma, så jag fick springa hem till mormor och tillbaka... Jag var så trött och irriterad då !
Men kom fram till Westerqvarn till slut, och där var det fullt med fina bilar !
Sista måndagsträffen för i år tydligen, så ca 300 bilar var där !! Sjukt nice för en liten måndagsträff liksom.

Jag sög åt mig för fullt i alla fall och knäppte en hel del bilder :)
Ni får en nu, så ska jag gå igenom de andra sen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar