onsdag 10 oktober 2012

10/10


Om en vecka fyller jag 22.
Om ni inte visste det ^^,

Nåja, god morgon på er !
Dock är detta INTE en god morgon. Vi hade ansiktsmassage igår, och efteråt blev jag helt yr och det höll i sig resten av dagen. Jättekonstigt. Så fort jag blundade mådde jag illa, och jag kunde inte böja mig heller. Jag mådde verkligen dåligt !
Och idag vaknar jag upp med världens öronmärk. Har tagit tabletter, och hoppas att jag bara kan ignorera bort det här.
Jag har inte tid att dalta med några sjukdomar. Absolut inte.

Och idag har vi massage igen, mest shistsu i och för sig, men nä... Jag vill inte.

Nu ska jag sova lite på tåget och fortsätta ignorera min värk.


Vad ska ni göra idag ?


Ps. Trots mitt snurr igår så skrev jag klart ett test till tjejerna och pluggade hela anatomidelen. Heja mig ! Ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar