söndag 21 oktober 2012

21/10


Hello !

Idag har jag jobbat, igår också.
Jag är helt slut efter allt som är igång hela tiden, men jag ÄLSKAR mitt jobb. Och typ alla som finns på mitt jobb. Jag har haft sån himla tur !
Jag tycker dock att det är väldigt jobbigt när folk lär känna mig, jag kan nog vara svår att förstå sig på... Men, dom försöker och dom är underbara och jag är så tacksam.
MediaMarkt är det bästa stället i världen.
Och skolan är så rolig ! Det är mycket och det är tufft ibland, men det är så givande och dagarna bara försvinner.
Och dom flesta där är också toppen.

Haha, vilken lycklig dag jag har.

Men på riktigt, tack tack TACK !
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



På tal om annat nu då, tatuerade Basse igår, oroa er inte för att kinatecknen ser lite taniga ut, det är vinkeln som är efterbliven.
Det blev skitbra, han är nöjd och jag är nöjd och det kändes så härligt !
Saknat min maskin.

Står Kärlek Respekt Dade


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar