måndag 1 oktober 2012

1/10


God kväll !
Den här dagen har gått snabbt och bra, tror jag fixade Fysik provet med ett MVG.
Och så har jag nog inte nämnt att jag fick MVG på mitt kemiprov va..?
Hade bara ett fel, så det var nästan klockrent alltså !
Wiiho !

På tal om skolan, så kom en av mina lärare och knackade mig på axeln idag och bad att få prata med mig ett ögonblick.
Min första tanke var självklart att typ "crap... Nu har jag failat med någonting."
Men hon sa att jag behövde absolut inte vara orolig, det var ingenting negativt.
Vi går in på kontoret och jag sätter mig ner.
Hon börjar: "Minns du på intervjun när du pratade med Malin och ni hade en konversation om att hon inte trodde att du skulle klara det här ?"
Ja, såklart, svarade jag.
Hon fortsätter: "Jag ville bara tala om för dig att det går jättebra. Malin trodde att teorin skulle bli svår för dig, det är den för de flesta, men det ser riktigt bra ut. Och praktiken är heller inga problem, du lär dig så snabbt. Så jag ville bara ta in dig och ge dig bekräftelse, och säga att vi ser dig, JAG ser dig. Och du har nog verkligen kommit rätt."


Värsta egoboost samtalet ! Jag blev hur glad som helst och flinade nog hela vägen hem.
Hittills har jag fått MVG på allt, och jag tycker nog inte att det varit så svårt heller än så länge... Kemi är inte min grej, men det var inte så farligt ändå.
Nästa prov är i Anatomi, och det är ganska stort, men det tycker jag är riktigt jäkla roligt, så jag ska läsa på mycket och noga. Vill ju verkligen inte sabba mina fina betyg nu.. !

Hehe oj så mycket text det blev. Nu måste jag ta mig något att äta.
Hörs sen :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar