måndag 8 oktober 2012

8/10


God morgon !

Jag hann/orkade inte riktigt uppdatera igår...
Gick i alla fall upp ganska tidigt och ställde mig och bakade bröd (!!!), bara scones då, men ändå !
Och finns det något godare än varma och färska scones..? Det är nog knappt det alltså.
Sen, från ingenstans, ringer det på dörren. Och där står Rahels bror. Kul att se honom igen, verkligen, men om dom håller på att vara stökiga och förstöra mitt plugg får han bo någon annanstans. No shit.
Sen skulle jag dra iväg och jobba ett kort pass på jobbet. Och det slutade med en av dom segaste dagarna i min arbetslivshistoria ! Suck..
Efter jobbet behövde jag åka och storhandla, så jag tog med mig Theo och åkte. Var nog inte hemma förrän vid sju. Och då var det bara att ställa sig och diska och städa och laga mat och fixa matlådor och ta fram täcke och kudde till Basse osv...
Sen satt ju dom där två och pratade högljutt, så efter halv ett någon gång somnade jag... Jag har sovit fem timmar, vilket är helt okey egentligen, men jag är så trött att jag dör lite. Glömde dessutom mitt skrivblock...

Nå ja ! Idag är det skola och plugg för hela slanten. Bortsett från middagen som måste lagas. Sen ska jag lägga mig innan Rahel kommer hem från jobbet så kanske jag hinner somna.

Vad ska ni göra idag :) ??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar