fredag 19 oktober 2012

19/10


Hej !

Nu har jag blivit kass på det här igen.
Men jag tycker dock att jag är ursäktad när då jag ska hinna mer femtioelva saker på knappt någon tid alls.

Sen sist har det ändå inte hänt så mycket.
Måndags- Anatomiprov. MVG ;)
Kom hem, Rahel & Basse sov. Jag somnade också. (Typ kl 19...)

Tisdags - lagade mat, Basse bytte ut mitt köksbord (äntligen har jag mitt runda i jakaranda !! Bild..?) & läste igenom dermatologin.

Onsdags - jag blev 22 ! Fick en massa fina gratulationer, efter skolan gick vi hem till Anna. Det blev ett glas vin, en fantastisk middag och en del plugg. Blev inte kvar så länge dock eftersom Malins tåg går så sällan "/

Torsdags - Anna fyllde 28 ! Grattat henne en massa gånger. Minitest i pedikyr. MVG.
Hem till mor & far, middag och fika. Förbi mormor och pussa på min Ossi !

Idag- är på tåget redan. Åker om 6 min. Manikyr, lunch och fredagsfika, makeup, fredagsstäd, hem.
Hämta upp Rahel, till mamma & pappa för middag och fika.
Sen måste jag såklart läsa dermatologi.
Jag borde egentligen plugga mer, och intensivare, men jag kan inte. Plugg-block. Visst kan jag läsa lite och anteckna lite och fundera väldigt mycket, och tack och lov så har det funkat hittills ! Men om jag faktiskt läste på på riktigt skulle jag kanske lyckas med 100% på det mesta ?
Pluggtips tack !!
Haha

Bild från i onsdags, på världens bästa klassisar.
Nicole, Anna och Malin !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar