måndag 29 oktober 2012

29/10


Hej !
Hur har helgens bravader varit ?
Jag har mest umgåtts med min fina syster och hennes fina barn.
Det må vara en del skrik och envishet, men fina är dom.

Pluggat har jag inte direkt gjort.
I fredags kikade vi på en lägenhet, sen käkade vi, och såg på film och sen fick Gia ansiktsmassage, manikyr och vaxning. I lördags besiktigade vi Volvon jag får låna av mor och far, letade väska till mig, jacka till Loke, och sen åkte vi hem och Gia fick manikyr, färgning av fransar och bryn, och vi åt tacos, karvade en läskig pumpa med barnen, såg på film och kollade sons of anarchy.
I söndags åkte vi till Eskilstuna badpalats. Jag gjorde ett tappert pluggförsök i allt Stim och stoj, men istället lyckades jag ta en tupplur mitt i allt... Väl hemma blev det dock en del läsande. Men jag kan verkligen inte koncentrera mig när jag MÅSTE läsa.
Fy.

Sen har jag haft en riktig skitdag idag... Allt har gått fel, och jag är riktigt rädd att jag inte får MVG på provet som skrevs.
Jag kommer aldrig förlåta mig själv om jag får ett lägre betyg.

När jag kom hem åkte jag och Basse till IKEA, så nu har vi lite nya handdukar, badlakan, kuddar och ljus hemma.

Men nu ska jag dra täcket över huvudet och dö lite. Vi hörs imorgon igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar