torsdag 4 oktober 2012

Burnin'


Jag är så förbannad. Såååå förbannad!

Vi skulle ju prata mer idag, men den här tjejen är så sjuk i huvudet och manipulativ så det är ju omöjligt att prata med henne !
Hon inbillar sig saker, ljuger och lever helt i sin egna jäkla värld.

Man anklagar inte någon eller några andra för något man inte gjort. Och man SKA be om ursäkt och inse att man har gjort fel.
Och man ska INTE få någon typ av jäkla godkännande från auktoriteter vid sånt sjukt beteende !

Och nej, såklart ska man inte älta saker. Men ibland måste vissa inse att de agerat fel och kunna be om ursäkt.
Och jag vet att jag är långsint. Jag kommer inte släppa detta. Dålig egenskap hos mig, det vet jag.
Och självklart är min fokus på skolan, jag tänker inte låta andras idioti ta min energi och uppmärksamhet. Bara tio månader kvar.
Men @#%^$@@%*!!%#@!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar