fredag 11 maj 2012

11/5


Hello !
Ska fixa mig, sen snabbt fixa klart alla mina grejer innan Gia hämtar mig.
Ska tatuera hemma hos henne idag, Nickan som ska ha barnens namn på sig.
Visar bild på det senare.

Har varit dåligt med uppdatering på sistone, men jag har tyvärr inte haft någon ork...
Men efter imorgon ska det bli ändring igen.
Massa sminkningar som ska upp och sånt skoj :)
Så in får stå ut med tråkiga inlägg en dag till !
Eller, idag kommer det ju upp tatuering och så, men imorgon blir nog inte så kul.
Ska jobba och sen eventuellt iväg med jobbet.

Oj, nu har jag bråttom !
Ni får se ett par av mina nya skor här.
Älskar dom.
Jeffrey Campbell inspirerade antar jag.
Tur det finns kopior för oss stackare som inte vill lägga flera tusen på ett par skor ! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar