söndag 6 maj 2012

6/5


Åh fy sjutton, jag fryser ihjäl !
Frusit sen igår. Usch.
Och jag är hur trött som helst :( vetskapen om vad klockan är gör det hela ännu värre också... Haha.
När jag kommer hem ikväll blir det nog till att sova på direkten, jobbar imorrn och på tisdag med...
Känns skönt att få jobba mer, det gör det verkligen, men när man bara är där varannan helg har man ingen enorm motivation när det väl är dags faktiskt.
Man blir så slö.
Nu har ju jag i och för sig ett jobb till på sätt och vis, men där är jag min egen chef, och jag gör något jag absolut älskar. Men även där tryter motivationen vissa dagar.
Oj, haha, detta skulle bara bli ett snabbt typ godmorgon inlägg !
Blev lite carried away tror jag.
Ska göra mig klar nu, om ca 30 min kilar jag iväg och sliter.
Ha en skön söndag ni andra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar