söndag 6 maj 2012

Burr




Ey yo !

Den här dagen har varit väldigt.... udda.
Ena sekunden på strålande humör, och i nästa sekund nära att få ett utbrott.
Hade en kund som förstörde hela min eftermiddag.
Inte för att man ska ta åt sig av människor som är sura och bittra, och allmänt bara försöker trycka ner andra.
Men, han var verkligen oartig och respektlös.
Sånt gör mig så arg !
Hur kan man tro sig vara så mycket bättre än någon annan ?
Och dessutom ha så förutfattade meningar, om personal i butik ?
Det är ett jobb precis som alla andra jobb, och många har det som extra medans dom gör något annat.
Sen finns det dom som vill vara i butik, och det är väl bara bra ?!

Usch.
Nej jag ska inte dra ner stämningen helt och hållet här nu.
Vi kan ju titta på en bild från tidigare idag, satt och väntade på pappa ute i det härliga vädret.



Vinden försökte jag inte låtsas om.
Gick inte jättebra dock, hehe.

Efter jobbet hämtade pappa och Denise mig, vi åkte till affären och sen hem till dom och grillade.
Riktigt gött.
Satt där och pratade en stund, och sen fick jag köra mig själv hem. Hehe.
Tvingade mor att låta mig köra :D Jag tyckte att hon skulle hämta mig från jobbet imorgon kväll så vi kunde köra lite då med, men det verkade hon inte alls vilja... Men tisdag sa hon. Så vi får väl se då.
Hoppas det i alla fall, man tappar som sagt så mycket när man är nybörjare och inte håller på regelbundet. Så, vi måste köra ofta och mycket nu !

Fast i detta nu så ska jag värma mig under täcket (fortfarande frusen, FY !) och läsa i min bok.

God natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar