onsdag 2 maj 2012

2/5


Hello !
Större delen av denna dag har spenderats hemma hos Gia & Co.
Först åkte jag ut med Jesper och övningskörde, han tyckte att vi skulle köra på motorvägen direkt han, så jag har faktiskt varit väldigt nervös och skraj idag.
Hehe... Men det gick bra, mycket bättre än förväntat.
Inte så farligt.
Och han tyckte att det gick ännu bättre den här gången än i måndags.
Skönt det i alla fall :D !
Men nu blir det inget mer köra förrän kanske på söndag kväll.
Han är ute i stugan och jag jobbar en massa. Sen har jag tänkt boka in halkan och sådär, så vi har ett mål. Då har jag ju inget annat val än att köra på och fixa det här. Right ?!

Men den här dagen ja !
Birk har precis lärt sig att cykla utan stödhjul, han var så stolt och SÅ duktig !
Sen påstod han att han inte kunde bromsa, men hans mor visade honom hur och sen fixade han det galant. Haha, barn är ganska roliga när dom håller på att lära sig, gör allt på ett helt eget vis. :)
Loke cyklade runt han också, och så planterade han en påsklilja i rabatten.
Lilla trädgårdsmästar'n.
Fint blev det :)  
Vi satt i solen ett bra tag, skönt som attan och jag ångrar att jag inte hade på mig shorts.
Hoppas att det är lika fint imorgon så att jag kan preimäranvända mina nya.
Sen gjorde jag en smörgåstårta och en misslyckad kaka.
Men man kan ju inte vinna varje gång va ? Hehe.
Tatuerat har jag också gjort, ska slänga upp bilder på det om ett tag :)
Jag tycker att det blev väldigt bra, men min maskin bråkade fruktansvärt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar