onsdag 16 maj 2012

övningskörning

Ja, vi åkte runt lite idag.
Först till Erikslund för att jag ville kika efter en jeans jacka, vilket inte var det lättaste.
Sen hade jag fått nys om att MakeUp Store hade utförsäljning eftersom stackarna ska slå igen.
Så givetvis var jag tvungen att gå in där och shoppa lite också.. Hehe, blev bara två highlighters och ett glitter. Kände att jag behövde lägga band på mig. Annars hade jag kommit hem med på tok för många grejer som jag egentligen inte hade råd med !
Men men, kan visa det senare.

Efter shoppingrundan åkte vi ut till Hälla för att träna på att backa och parkera. Fickparkeringar osv.
Det gick väldigt väldigt bra för mig. Supersnygg fickparkering på första försöket :)
Men jag körde inte så lång stund, så ska tjata till mig mer tid av mamma eller Jesper imorgon tänkte jag. Måste ju köra massor de närmsta veckorna ;D

Ja ja, nu ska jag göra något annat. Är ganska slut i huvudet så chansar på att det blir en film för min del !
Ha det :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar