torsdag 31 maj 2012

"... and your hair smells like dolphins breathe."


Amazing !

Haha, jag gillar den reklamen...


Men jaha ! Kunderna hade ändrat sig idag när dom kom, så det jag gjorde igår var till ingen nytta.
Men, så är det ibland. Folket ska ju leva med bläcket resten av sina liv, så visst får dom ändra sig.
Såhär blev det med damen som skulle ha en blomma.




Blev alltså en mycket större blomma, lite tangel och en fjäril.
Jag hade gärna haft mer detaljer, men kunden ville bli klar snabbt så tyvärr är den väldigt, väldigt enkelt utförd. Gillar dock färgen på fjärilen skarpt :D Hehe.


Ja, det blev en runda på stan också, köpt en hårmunk, (så jag kan se ut som alla andra i huvudet, passar dessutom väldigt väl i skolan till hösten :)) en fin liten väska, och lite detaljer till damrallyt som är nästa helg ! Ska bli SÅÅÅ ROLIGT !
Dock är vi inte helt överens om utstyrseln. Jag och Gia ville ha badtema, baddräkter och hela baletten.. Denise tar på sig det jag säger att hon ska ha på sig, men Zandra vill ha klänningar och vara svartvit. Så, just nu lutar det åt bandeus och shorts. Lite strandtema i alla fall ! :)
Får visa bilder på min shoppning senare, och nästa helg kommer det upp massa coola bilder från rallyt ! LÄNGTAR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar