onsdag 2 maj 2012

Tattoo Orchid / Lily

Sorry för världens bästa bildkvalitet.

Det här är i alla fall vad vi körde idag, egen design med liljor och orkidéer.
I rosa och lila är det ifyllt och skuggat.
Jag gillar den och kunden var mycket nöjd :)

Vad tycker ni..?




Ja, jag hade ju enorm otur också.
När jag precis hunnit göra kanske två linjer, spårade min apparat ur.
Den gav ström, fastän jag inte gjorde det.
Testade dra ur alla sladdar, byta maskin, starta om apparaten, och ja, allt vi kunde komma på.
Inget funkade.
Jag ringde pappa också och bad om hjälp, men han hade inte tid.
Så Gia åkte hit för att hämta en annan sladd, så vi kunde prova om det var sladden det var något tokigt med, men hon hittade ingen.
Under tiden hon var borta ringde jag Denise och bad henne komma med min gamla apparat.
Den fungerade utan problem.
Så det verkar som om jag måste köpa nya grejer igen "/
Inte riktigt vad jag hade tänkt nu med allt körkorts krafs.
Men what to do ?
Utan tatueringssakerna överlever jag inte.
Kör på den gamla tills vidare i alla fall, men min "pistol" verkade inte heller så pigg.
Den blev fruktansvärt varm så jag brände mig på handen... Då är det illa.

Ska tatuera igen imorgon, så vi får se då hur det går.
Har en annan som jag kan använda om den blir lika varm då.
Tack och lov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar