onsdag 9 maj 2012

9/5


God dag !

Igår var jag på KickOff med jobbet, en hel dag om företagskultur och med fikapauser typ.
Men det var trevligt och verkligen värt att tänka på.
Blev inga bilder alls under dagen, tyvärr. Men vi var i Bålsta på ett konferenshotell.
Solen sken hela dagen, och vi fick sitta ute på en enorm terass väldigt ofta.
Klockan åtta på morgonen åkte vi från MediaMarkt, och ungefär halv sju-sju kom vi tillbaka på kvällen.


Mamma hämtade upp mig, vi åkte och handlade och jag fick köra en del.
Vi ska köra idag igen eftersom jag fick köra så kort stund igår... Får se när det blir dock !
Känner mig inte jättepigg idag, ont i huvudet och magen, och lite hängig helt enkelt... Men jag måste städa upp här och tvätta. Det ser ut som ett bombnedslag och jag har i princip inga rena kläder. Fy.

Nej, jag ska nog ta en tablett och vila med min bok en liten stund i hopp om att detta går över.
Hörs nog senare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar