torsdag 17 maj 2012

Kill me


Så, magproblemen är inte så farliga nu.
Fortfarande känns det inte som det ska, men det verkar i alla fall inte vara magsjuka, tack och lov !!

Fått köra lite med mor idag, sen har jag grillat, sen kört lite till, följde med mamma på möte, så jag har till och med kört i högklackat idag ! Haha, var väl inte jättelätt precis, men det gick bra ändå ! :)
Efter mötet stannade vi på affären, jag har övertalat pappa att vi ska åka ut till garaget imorgon, så jag köpte mat så vi kan grilla lite, och snacks.
Theo ville också följa med :)
Så det ska skruvas bil ! Pappa måste fixa bromsarna på Cadillac 59an och jag ska kika på Theos Merca, kanske det går att fixa den utan större problem så jag kan låna den tills jag har råd med en egen bil :)

Men nu har jag så ont i ryggen att jag dör lite grann. Nu igen. Hehe... Men det gör faktiskt riktigt ont, kanske måste börja byta till mig lite massage av Johanna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar