onsdag 12 december 2012

12/12


Tjena !

Måndag var också en seg dag... Jag och Rahel fyllde 73 månader, men jag kom hem sent från skolan och då låg han och sov... Så trist.
Igår var det typ samma grej, jag kommer hem sent och han sover...
Jag är inte så förtjust i att han jobbar dag... Då kan han inte sova på nätterna, så han låter och grejar, och jag vaknar alltid vid halv fem när han duschar och lyssnar på musik, sen kan jag typ inte somna om, halv sex går han och det blir tyst, och då är det inte värt för mig att ens försöka sova lite till.
Sen är han jättetrött när han kommer hem så han somnar, och sover till 11-12 på kvällen/natten. Och så håller det på.
Skulle han ha en dygnsrytm som vanligt folk skulle jag älska det, för då skulle vi kunna umgås på kvällen, men nu blir det väldigt lite kvalitetstid "/
Jag saknar min man väldigt mycket. Och det kommer jag nog få göra till augusti nästa år.. :(

Men men, nu får det vara bra med deppigheter ! Hehe.
Hur har ni det ?

Jag sitter på tåget och väntar på att dom ska bli klara så vi kan åka. Det ska gå 16.55 men varje gång håller dom på att koppla om grejer och ha sig så vi kommer aldrig iväg förrän typ 20 min senare. Så sjukt ovärt.
Och av någon konstig anledning har dom tagit bort mitt direkttåg ?!

Väl hemma ska jag åka med syster och kolla i affärer. Kul det i alla fall ! :)

Vad ska ni göra ?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar