söndag 9 december 2012

9/12


Oj vad roligt jag hade igår !
Och inte nog med att Rahel följde med mig, han ställde upp på bilder också !
Fantastiskt.


 
 

Ja men ni ser ju, han till och med ler.
Min fina <3 !


Vi mötte upp min vän Sofie utanför, och väl inne blev man bjuden på champagne.
Det serverades god mat, och vin i överflöd... Behöver jag nämna att jag inte mådde jättebra inatt ..?
Jag som typ aldrig dricker, och sen helt plötsligt blandar vin, champagne, cider och Baileys... Inte OK.


Men det var oerhört roligt i alla fall, det delades ut priser, visades videos från varuhuset, det showades och vi hade Seth Englund som trollade med kort och telefoner och klockor, och vår egen lilla DataPata hoppade ut ur en bur och drog igång med karaoke ! Det hade jag aldrig förväntat mig.

Ni hör ju, helt galet. Och stämningen bland mina kollegor är helt fantastisk. Så himla kul :D

Och Rahel var där med mig, så man kan nog säga att jag hade en ganska perfekt kväll.


 
Min finfina man och min finfina Sofie. Som dessutom fick en helt oväntad liten hyllning av varuhuschefen så hon fick ställa sig upp och få en applåd ! Det var hon värd :D !

 
Här showar Seth för fullt framme på scen. Jag tycker att det är helt fantastiskt för att jag fattar verkligen inte hur man kan vara så snabb !

 
Bakhuvuden på Musa och hans fru. Haha... Musa vann ett pris för Årets Medarbetare. Och verkligen INGEN förtjänade det mer än honom, så det var helt rätt ! :)

 
Lilla söta Sofie, en ny medarbetare som jag inte minns namnet på och så hans fru.
 
 
Ja, tyvärr blev det inte så många bilder eftersom jag var för upptagen med att ha roligt :)
Och idag vaknade jag ganska tidigt, men jag har legat i sängen i princip hela dagen, varvat filmer och serier med plugg typ. SKÖNT !
Och jag hatar att det är måndag imorgon... Pallar inte med prov... Bah.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar