lördag 15 december 2012

15/12


Hej bloggen !

Hur mår ni ?
Jag mår fint, och är för tillfället ovanligt pigg !
Hehe, har varit vaken sen innan sju någon gång, åkte med mamma, pappa och Denise till Scandic Hotell där Zandra jobbar, och åt en rejäl hotellfrukost !

Bra start på dagen :)


Sen jag kom hem har jag hunnit med at baka två pajer.
Mandel & choklad pajer.
Gott !
Ska ta med den ena till jobbet och den andra får stanna hemma.
Lovade faktiskt Musa att jag skulle baka något och skriva grattis på för att han vann förra lördagen.
Efter jobbet ska jag tatuera faktiskt, måste börja orka mer nu ! Har inte råd att INTE gadda. Så skärpning.
Kanske någon som vill ha något nu till jul...? Man kan ju alltid hoppas.
Risken är nog störst för att alla redan slösat alla sina pengar. Men men

Nu ska jag ta en dusch med en polkagristvål !

Ha det bäst




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar